2012. márc. 11.

✘Konichwa!こんにちは!

Sziasztok,"Konichiwa" Yume vagyok!
Egy éve tanulok Magyarországon, egy nagyon "elit" suliban. Személy szerint nekem már kezd egy kicsit elegem lenni belőle, mert nagyon szigorú. Mindig meg van határozva,hogy mit viseljünk a suliban (uniformist), mikor ehetünk, mikor léphetünk ki az épületből, hogyan viselkedjünk... egy valóságos börtön. Na jó ez hülyeség, a börtön talán még jobb is, mint ez!
Nagyon várom már,hogy végelegyen ennek a tanévnek, mert már szeretnék hazamenni. Kyotoba. Ismét japánban lenni, ha csak pár hónapot is... Nagyon hiányzik a családom, és az ottani barátaim! Ha rajtam múlna "Kalap-kabát", már itt se lennék. Nem arról van szó,hogy nem szeretem Magyarországot, csak az otthonomat még jobban. Igazából csak "nyelvtanulás" céljából vagyok itt. Anyukám,aki magyar ragaszkodott hozzá,hogy egy ideig tanuljak Magyarországon,és ismerjem meg a kultúrát stb... és főleg fejlesszem a beszédet. Vagyis dolgozzak a kiejtésemen, tanuljak meg "igaziból" magyarul beszélni. Szerintem ez úgy hülyeség,ahogy van, az anyukám "hagyománytisztelésével" együtt... De nincs mit tenni,és már amúgy is itt vagyok jó ideje... kibírom,már úgyis csak pár hónap van a nyáriszünetig!^_^
Addig is még "elállok" itt.^_^" Azért annak örülök,hogy az itteni barátaim mindig mindenben segítenek! Esküszöm,ha ők nem lennének itt mellettem,akkor nem tudom mit csinálnék...
Amióta csak itt vagyok a legjobb szórakozásom,a fanfic olvasás!^_^" Teljesen kocka lettem úgy érzem... De istenem! Ki az aki elkezd egyet olvasni, és abba tudja hagyni? Ha egyszer elkezded,akkor lehetetlen vele leállni! ^^ Hihihi!
Hát öhh, most hogy így a világra zúdítottam mindent picit jobban érzem magam!^_^"
Azt hiszem még nem mondtam el mindent magamról,szóval majd még írok "önmagamról"...^_^
(Amúgy vicc nélkül szerintetek nekem nem megy a magyar? Igaz a beszéd nehézkesebb,de én úgysem Magyarországon szeretnék majd "megöregedni"... szóval... ^^")

Puszi Yume




こんにちは、私は夢だ!
ハンガリー、非常に"エリート"学校で勉強する年。彼らは非常に厳密であるため、個人的に、私はそれうんざりビットを取得する必要があります。常に我々の動作方法については、建物を終了するときは、食べることができる学校(制服)に何を着るか、指定されてい...実際の刑務所インチさて、これはこれよりも刑務所で愚かな、多分良いです!
私は本当に家に帰りたいので、この学年の終わりになりたい。京都。再び、日本でもほんの数ヶ月あればさ...私はそこで家族や友人を逃す!私は方法があった場合は、 "帽子·ジャケット、"私は前にここに来たことはありませんでした。それは私がハンガリーのようにないことではありませんが、私の家はさらに。実際に、私だけのためにここにいるよ"学習"。学ぶためにしばらくの間、ハンガリーにハンガリーを主張し、また、文化などを知っているかもしれません私の母、...そして特にスピーチを開発しています。発音と私の仕事、つまり、"本当に"ハンガリー語話せるように。私はそれが私のお母さんとの"伝統的に尊敬される上司のジュース"であるとして、それは愚かだと思う...しかし、そこには何の関係はありません、私はしばらくの間、すでにここにいます...スティックは、すでに夏休みの間に数ヶ月を持っている^ _ ^
ここでは "オフ立って"も、それまで。^ _ ^"私は、彼らが私の隣にここにいないならば、私はどうなるのかわかりませんが、私の友人がすべてであなたを助けるためにいつもここにいます!私は誓う、ことを嬉しく思い...
私は二次創作を読んだだけ最高のエンターテイメント、居ないので^ _ ^"フルフレーム...しかし、私は誰が読み始める一つであり、停止することができますか?いったん起動する私の神を感じ、それが彼を止めることは不可能です^ ^
もおお、私は世界にすべてを注いだ私は少し良い感じ^ _ ^"
私は私が自分自身についてのすべてを語っていないと思うので、私はまだ "自分"を書き込みます...^ _ ^
(音声はより困難ですが、とにかくですが、そうでなければ、ハンガリーに行っていないことを私に冗談?私はハンガリーにしたいし、 "歳をとる" ...そう...^ ^ ")

夢ちゅっ

1 megjegyzés: