2012. márc. 11.

✘Rilakkuma!リラックマ!

Tumblr_lh9ic9y4m21qbqn53o1_500_large

Szépségem! A nővérem küldte nekem Japánból!*_*
Hatalmas Rilakkuma fan vagyok!>w< Imádom ezt a kis macit!♥^_^
Amint vége van a sulinak,besietek a szobámba,és mindent eldobva az ölembe kapom! Úgy érzem ez a laptop az ami engem mindig "visszavisz" japánba a szürke hétköznapokból! ^_^




美しさ!私の姉が日本から送ってくれた!* _ *
私は大ファンですリラックマ > W < 私はこの小さなテディベアが大好きです 。 ♥^ _ ^
学校は部屋に急いで、超えていると、すべて私は私のラップでスローされるように!私はこのラッ プトップは、私は常に日常生活から、日本では "取り戻す"だ何だと思います! ^ _ ^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése