2012. márc. 10.

*...Álom...꿈...1.Rész...*


Bevezető: Mikoval már egyetemistaként Dél-Koreában tanulunk.A Történet Szöulban játszódik. (Egyik nap álmodtam,gondoltam leírom...^^DDD)*...Sétálok az utcán...*

*...Miko mellettem baktat...*

-Csak nyugi! Nem lesz olyan rossz! Választunk neked,egy tuti kis szemüveget!^~DDD
-Heee?? Szemüvegben nincs olyan,hogy "Tuti"...Azok mind gusztustalanok,és idegesítőek!><"OOO Semmi hasznuk,a kontaktlencse sokkal jobb! Minek kell feltétlenűl szemüveg nekem egyáltalán?Hiszen tökéletesen látok...
-Azért,mert a szemész azt mondta.És a lekemrekötötte,hogy miután elmegyünk tőle,rögtön vigyelek el megcsináltatni a szemüveget! Ezért! Nincs vita! Hallottam ám Sui,hogy régen egyfolytában "késleltetted" ezt a szemüveg dolgot,vagy egyáltalán nem is hordtad! Nem akarom,hogy megvakulj! ÉRTED?! NINCS VITA! - fújta ki a levegőt dühösen,vörös fejjel!

*Anyám!^^"OOO Miko nagyon ijesztő tud lenni,ha igazán kiakad...de be kell látnom,hogy igaza van... De,de...akkor ő neki mégis mi a f*szért nem kell szemüveget csináltatnia?!*

-DE MIKO! TE MÉG NÁLAM IS SZ*RABBUL LÁTSZ,AKKOR NEKED MIÉRT NEM KELL SZEMÜVEG?!
-Azért pöttöm,mert én gyakorlatilag már vak vagyok,és a doktornő is azt mondta,hogy ezen már nem igazán tudnak segíteni...maximum egy "szódás-szifon" szemüveggel...szóval...^^"DDD
-Aha...A*NYÁD A PÖTTÖM B*ZD MEG! Csak mert az eget meszeled,attól függetlenül,még nem vagyok pöttöm! Csak egy "kicsivel" vagy magasabb...
-Igen,igen. Csupáncsak 10 centivel... ^^"PPP...

*...A szemeim már vérben forognak...*

-Na jól van...argh... - nézek rá fenyegetően.
-Oké,oké...befejeztem...^^"PPP - ragadta meg a karomat,és elkezdtünk gyorsabb tempóban haladni,az akkor éppen nem túl zsúfolt Szöuli utcán... Haladtunk egyenesen valami szemüvegbolt felé,amiről már láttam egy reklámot,de egyszerűen sehogy sem ugrott be a neve...^^"|||

"WHY Style"
*...Virított egy bazinagy fekete táblán...*

-Mi...Mi...Miko... Te...
-Tudom jó kis helyre hoztalak!Kekeke!^^PPP *Vágot hitrtelen büszkefejet,a fogai csak úgy villogtak*
-Te...ABNORMÁLIS BAROM! MÉGIS,MI AZ,HOGY SZÖUL LEGDRÁGÁBB BOLTJÁBA HOZOL! MÉG EGY SZATYORRA SEM FUTNÁ ITT NEKÜNK,NEM HOGY EGY SZEMÜVEGRE!^^"@@@
-Tudtam,hogy kiakadsz,de az egyetem állja az egészet!^^"PPP Megtudták milyen...hogy is mondjam...sz*rok lettek a szemészeti eredményeid,és nem akarták,hogy az egyik diákjuk megvakuljon...Szóóóval ők fizetik.Neked semmibe sem kerül,csak az a lényeg,hogy hordjad! Érted?
-Igen,de...áhh mind egy...ha ők fizetik...^^"DDD *Kiválasztom a legdrágábbat!KEKEKE! Velem nem jártak jól!^^"PPP*
-Na gyere Sui-sshi!^~DDD - ragadta meg ismét a karom,majd behúzott az üzletbe!

*...Hirtelen még válaszolni sem tudtam,rögtön a boltban találtam magam,és...*

-Sziasztok kedveskéim! - hallottam egy kellemes női hangot.

*Mikoval rögtön odanéztünk,majd udvariasan visszaköszöntünk.*

-Jó napot kívánunk!
-Miben segíthetek lányok?
Miko rögtön kapott az alkalmon,hogy elkezdjen felnőttet játszani...
-Szemüveget szeretnénk csináltatni,de ehhez előbb egy cuki kis keretet szeretnénk venni? Tudna mutatni párat? Csak megjegyzem nem éri be akármivel.^~"DDD

*...Idő közben a tekintetem össze vissza szaladgált a boltban...leesett,hogy ez Yesung boltja...*
*...De azt még így is hallottam,hogy Miko milyen idiótán hangsúlyozza a szavakat...*

-Mi?! Én nem is vagyok válogatós!
-Hát persze,hogy nem!^-DDD Na de most nézzünk keretet!
-Gyertek erre lányok! Mit szólnátok ehhez?...

*...És kezdetét vette egy szinte végeláthatatlan válogatás...*

Csak annyit láttam,hogy rengeteg színes keretet nyomnak a képembe,és hogy Miko idióta fejeket vág az én savanyú arckifejezésemre válaszul.
Végül egy szép fekete,vastagkeretes szemüveget választottunk ki. Miko fehéret akart mindenképpen,így egy kisebb "második világháború" vette kezdetét a boltban.De hát ahogy lenni szokott,végül én nyertem...^^"PPP
A néni aki pedig kiszolgált minket pedig csak mosolygott rajtunk,de nem szólalt meg. Ez a néni történetesen Yesung anyukája volt... utólag eléggé gáznak éreztük a dolgot.
-Várjatok egy percet kedveseim,föl kell írnom pár dolgot! Itt van a szemészetről a papír?
-Persze,pillanat. - kezdett el Miko kotorászni a táskájában. - Tessék! =)
-Köszönöm drágám! - ...csönd... - Te jó ég! Drágám neked nagyon rossz a szemed!
-Ehhh...tudom...^^"DDD - *Na bakker...* - De nem tudok vele mit csinálni!><")))
-Nyugalom,ha rendszeresen hordod a szemüveget majd akkor valamennyire rendbe jön még!^~))) Na,most pedig ezeket elrakom.

*...Bement az irodába,vagy raktárba,vagy nem is tudom mibe...*
*...Eközben mi a pultnak dőlve beszélgettünk...*

-Sui ugye tudod,hogy nem engedem,hogy megvakulj?
-Nem nem tudom Miko. ...zzz... De annyira utálom a szemüvegeket!És...!

*HEY!HEY!HEY!EXO...!*
*...Szólalt meg hirtelen a telefonom...*

-Vajon ki hív?^^"DDD - ... - A...Anya? - Szöktek hírtelen könnyek a szemembe!
-Ki az Sui? - nézett rám Miko érdeklődő arccal.
-Anyukám. - ^^DDD

*...Miko elmosolyodott...*

-Várj egy kicsit! Mindjárt jövök! - szaladtam ki sietve az üzletből,közben egy két könnycseppem kicsordult...nagyon rég hallottam a hangját... már szinte egy hónapja nem... amióta Mikoval Szöulba utaztunk az egyetem miatt, eltartott egy darabig,míg tudtam venni egy itt is használható telefont...
Miközben kicsörtettem nagy boldogan,valakit majdnem fellöktem,de abban a pillanatban engem egy cseppet sem érdekelt seni,csak,hogy hallhassam anyukám hangját...

*Hé...!*
*...Hallottam meg egy hangot,de nem néztem vissza...*
*...Kiérve a boltból rögtön leültem az előtte lévő padra,és benyomtam a zöld gombot...*

-Sz...Szia anya! :')
-Szia drágám? Hogy vagy? :)
"..."
...
*...Majd folytatom...*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése